miercuri, 11 septembrie 2013

Noi, pisicile









 Cum am o pasiune pentru pisici am vrut sa va arat ce am mai lucrat eu de curand. Aceasta pisica somnoroasa cred ca o stiti de ceva vreme, este un model mai vechi si o puteti gasi si aici pe Breslo.

Insa m-am gandit sa nu il las pe somnorila singur printre cerceii mei asa ca i-am facut niste prieteni.




Sub modelul brosei am facut acesti cercei realizati din pasta modelatoare, pictati manual si lacuiti pentru protectie. Pretul este de 25 de lei, iar in curand voi aparea si in magazinul meu.
Au un diametru de aprox. 4 cm.


Iar aici avem alte pisici, putin mai colorate si mai curioase. Sunt realizate la fel : modelate, pictate si lacuite pentru protectie. Le puteti gasi aici de unde le puteti si achizitiona : click.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine