vineri, 4 ianuarie 2013

Jucarii pentru copii



Cine nu are un ursulet de jucarie? Cu totii am primit unul cand eram mici (sau mari) de la o persoana draga. Ursuletul meu l-am primit de la parinti de Mos Nicolae si a inspirat urmatoara pereche de cercei. 





 
Cercei cu ursuleti - 15 lei.






Caluti balansoar a avut cineva? Eu nu dar am vazut la altii si mi s-a parut foarte haios.
Iata si cerceii inspirati de aceasta jucarie ;)



Cercei cu cai - 15 lei. 


Uitati un balansoar calut care mi-a placut foarte muuult ! Singura problema? cred ca ar trebui sa ii amanetez masina lu' tata ca sa pot sa il cumpar. Asa ca m-am multumit doar sa il admir. 

daca vreti puteti sa va convingeti singuri- aici



Cam asta a fost pentru azi... daaar ma gandeam ca anul acesta sa incerc sa fiu mai comunicativa cu cititorii ;) asa ca, va interb si eu ceva ca de, sunt curioasa.

                                                                                Care era jucaria voastra preferata ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine